Liczba postów: 62
Liczba wątków: 34
Dołączył: Nov 2016
Próbuję jakoś sensownie rozwiązać problem księgowości w przyszłej firmie. Opcje są dwie - księgowość online i samodzielne prowadzenie księgowości albo współpraca z biurem rachunkowym. Jak tak patrzę na
cennik biura rachunkowego aktyw z mojej miejscowości to różnica w cenie jest niewielka na korzyść księgowości online. Na co się lepiej zdecydować?
Liczba postów: 125
Liczba wątków: 80
Dołączył: May 2017
Dla jednych ksiegowość online jest wygodna, dla drugich znów kontakt osobisty z ksiegową to jedyna opcja. Tak na prawdę musisz sam wiedzieć co jest dla Ciebie. Na
https://www.i-malaksiegowosc.pl/category...rnetowa-2/ masz kilka informacji o iksięgowości. Poczytaj, może to pomoże Ci dokonać wyboru.
Liczba postów: 149
Liczba wątków: 67
Dołączył: Dec 2016
Odpowiedź na takie pytanie jest prosta. Rozumiesz zasady rozliczeń to prowadź finanse firmy samodzielnie. W przeciwnym przypadku zleć to na zewnątrz. W sieci jest wiele rozwiązań typu
https://cenova.pl/, które pozwalają na sprawną realizację zadań w firmie. Wystarczy tylko dopasować je do swoich potrzeb.
Liczba postów: 193
Liczba wątków: 90
Dołączył: Nov 2016
Po co dla kilkuset złotych pozornych oszczędności marnować czas na prowadzenie dokumentacji. W sieci nie brakuje ofert typu
https://optymalni.rzeszow.pl/. Warto obsługę księgowości zlecać na zewnątrz.